reklama

Policajný alebo právny štát?

Už nikdy neurobím viac tú chybu. Zakaždým keď bude nejaký policajt kontrolovať môj občiansky, zapíšem si jeho číslo. Nech sme si aspoň quit. Policajt ma slúžiť ľudom a nie ich šikanovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Bol by som náramne zvedavý kde sú moje dva mobily peňaženka a 50 EUR čo mi ukradli. Polícia ma ešte ani raz pred ničím neochránila, nič nevyriešila, ba dokonca mi komplikovala život ako sa len dalo.

Na čo nám je takáto polícia?

28.10.2010 sme šli šiesti kamaráti z Holíča do Hodonína na pivo, po tom čo sme podpísali niečo ako Charta 77, teda možno sa to s tým nedá porovnávať ale dobre no. Išlo tam o legalizáciu konope aspoň pre medicínske účeli... Cestou sme niesli "čudnou" angličtinou a slovnou hračkou popísaný transparent, a v strede bolo niečo čo sa podobalo listu konope. Prešli sme pár 100 metrov alebo aj menej, kde sme zabočili do uličky a pri nás sa zastavilo policajné auto....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Celý vytešený som sa usmieval že mi našli ukradnutú peňaženku, 50 euro, mobil jeden aj druhý a idú mi ich vrátiť. Úsmev mi však neskysol v tvári ani po tom čo si vypýtali občianske preukazy. Potom sa strhla niečo ako hádka. A vyšetrovateľ a policajti nás silou mocou chceli presvedčiť že keď ide 6 ľudí spolu pri sebe na pivo že to je demonštrácia. K dokonalosti chýbali už len samopale Vzor 61 Škorpión.

My sme tomu nerozumeli, lebo naše trestné poriadky a zakonníky hovorili niečo iné. Tak sme sa opýtali pána vyšetrovateľa že nech nám to ukáže on vo svojich materiáloch z ktorých čerpá tie svoje informácie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prišiel však s viac než ohromujúcou odpoveďou on vraj nič také nemá. Ohromujúcou pre tých čechov, pre tých čo ešte policajtov, slovenských, v akcii nezažili a pre toho rakúšana. Ja som bol veľmi prekvapený keby prišiel s inou odpoveďou.

Prosím Vás pekne je normálne že ide 6 ľudí ide na pivo dvaja z nich majú trestný zákonník zo sebou, ale ani jeden zo šiestich policajtov ho nemá? To potom akože na základe čoho vykonávajú svoju robotu? Občana znalosť zákona neospravedlňuje. No policajt tie zákony ani nevie, ani nemá nič čo by mu pomohlo zorientovať sa. Teraz mi povedzte na základe čoho policajti môžu konať? Keď ani nevedia čo je tresne a čo nie je?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Teraz mi povedzte že sa mám cítiť bezpečne v tomto čomu hovoria politici, štát. Vraj policajti nás ochránia. Ja sa pýtam kto ochráni ich.

NIE, NA SLOVENSKU SA PRÁVNY ŠTÁT ROZPADNÚT NEMôZE, ON TU TOTIŽ NIKDY NEEXISTOVAL...

Realita je totiž taká že náš policajny zbor sa podobá skôr na seriál "Profesionali" než na políciu akú vidime vo vyspelých krajinách. Policajti nie sú vybavený Trestnými zákonmi a poriadkami ale hlavne že majú samopal vzor 61, len škoda že nevedia kedy z neho majú právo vystreliť a kedy nie.

Tomas Stranovsky

Tomas Stranovsky

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Anarchokapitalista Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu