reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomas Stranovsky

Tomas Stranovsky

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Anarchokapitalista Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Vianočný ftip

Tomas Stranovsky

Vianočný ftip

Tak v prvom rade štastné a veselé všetkým.

  • 24. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 334x
  • 0
Nová slovenská hymna pre roky 2010 až 2014...

Tomas Stranovsky

Nová slovenská hymna pre roky 2010 až 2014...

Nad Tatrou sa blýska, hromy divo bijú. Nad Tatrou sa blýska, hromy divo bijú.

  • 27. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 374x
  • 0
Hádanka :)

Tomas Stranovsky

Hádanka :)

Niektorý ľudia tvrdia že zem je guľatá a iný zase že je plochá...

  • 11. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 249x
  • 4
Policajný alebo právny štát?

Tomas Stranovsky

Policajný alebo právny štát?

Už nikdy neurobím viac tú chybu. Zakaždým keď bude nejaký policajt kontrolovať môj občiansky, zapíšem si jeho číslo. Nech sme si aspoň quit. Policajt ma slúžiť ľudom a nie ich šikanovať.

  • 31. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 349x
  • 1
Mojím snom je byť alkoholikom

Tomas Stranovsky

Mojím snom je byť alkoholikom

...keď budem veľký určite chcem byť alkoholik, mam 16...

  • 19. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 260x
  • 1
reklama
Môj životopis aneb kdepak to soudruzi v KDH udělali chybu?

Tomas Stranovsky

Môj životopis aneb kdepak to soudruzi v KDH udělali chybu?

Narodiu som sa v nemenovanom maľebnom mestečku , ako malý chlapec som sa u prababky utieral uterákom z konope, odvtedy som začal fajčit marihuanu, potom som prešiel na heroín a teraz je zo mňa troska.

  • 18. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 305x
  • 16
Fight Crime Shoot Back!!

Tomas Stranovsky

Fight Crime Shoot Back!!

Prečo by mal pán minister Lipšíc uľahčiť držanie strelných zbraní a povzbudzovať slušných ľudí k tomu aby si zbrane zadovážili?

  • 28. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 353x
  • 6
Vtip na zaplakanie...

Tomas Stranovsky

Vtip na zaplakanie...

Príde...

  • 28. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 285x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu